Sibelius-Akatemia
Aleatori etusivu

Lähteet

  • Hoge-Mead, Virginia. 1994. Dalcroze Eurythmics in Today´s Music Classroom. New York: Schott.
  • Niemi, Hannele. 1998. Opettaja modernin murroksessa. Juva: Atena; WSOY.
  • Regelski, T.A. 1983a. Action Learning. The Practical approach for music education. Music Educators´ Journal, 69 (6), 46-50.
  • Uljens, Michael. 1997. School didactics and learning. UK: Psychology Press Ltd., TJ International Ltd, Padstow, Cornwall.
  • Uusikylä, Kari. 1996. Isät meidän. Luovaksi lahjakkuudeksi kasvaminen. Juva: Atena; WSOY.
  • Uusikylä, Kari & Piirto, Jane. 1999. Luovuus - Taito löytää, rohkeus toteuttaa. Juva: Atena; WSOY.

*****

Kirjoittaja toimii opettajana Länsi-Helsingin musiikkiopistossa ja Sibelius-Akatemiassa opettaen musiikinteoriaa ja säveltapailua sekä laulua. Lisäksi hän toimii pääkouluttajana Sibelius-Akatemian ja Suomen Kansallisoopperan Muusikon luovat vuorovaikutustaidot -koulutuksessa.

← Yleistä opetuksen järjestämisestä

Tulostettava versio