Lähteet
- Hoge-Mead, Virginia. 1994. Dalcroze Eurythmics in Today´s Music Classroom. New York: Schott.
- Niemi, Hannele. 1998. Opettaja modernin murroksessa. Juva: Atena; WSOY.
- Regelski, T.A. 1983a. Action Learning. The Practical approach for music education. Music Educators´ Journal, 69 (6), 46-50.
- Uljens, Michael. 1997. School didactics and learning. UK: Psychology Press Ltd., TJ International Ltd, Padstow, Cornwall.
- Uusikylä, Kari. 1996. Isät meidän. Luovaksi lahjakkuudeksi kasvaminen. Juva: Atena; WSOY.
- Uusikylä, Kari & Piirto, Jane. 1999. Luovuus - Taito löytää, rohkeus toteuttaa. Juva: Atena; WSOY.
*****
Kirjoittaja toimii opettajana Länsi-Helsingin musiikkiopistossa ja Sibelius-Akatemiassa opettaen musiikinteoriaa ja säveltapailua sekä laulua. Lisäksi hän toimii pääkouluttajana Sibelius-Akatemian ja Suomen Kansallisoopperan Muusikon luovat vuorovaikutustaidot -koulutuksessa.
Yleistä opetuksen järjestämisestä |
Tulostettava versio |