Esiintymiskykyä on aiemmin pidetty lähinnä esittävien taiteiden ammattilaisten taitona. Esiintymistaitojen merkitys on kuitenkin kasvanut työelämässä. Onko nykyään jopa pakko "performoida itseään", jotta saisi työtä tai työpaikka pysyisi. Onko performointi työntekijöille jotakin vierasperäisen vastenmielistä?