Pohjoismaiset luovien alojen brändit koolla Helsingissä marraskuussa

Pohjoismaiden ensimmäinen brändilisensointiin keskittyvä konferenssi Nordic Brand Licensing Market 2016 pidetään Helsingissä 28.–29.11.2016. Tapahtumassa esittäytyvät pohjoismaiset luovat brändit kansainvälisille lisenssikumppaneille. NBLM:n tavoitteena on avata brändeille mahdollisuuksia uusilla markkinoilla kansainvälisen lisenssiammattilaisten verkoston kautta.

”NBLM kerää pohjoismaiset brändit luovilta aloilta yhteen. Brändit esittäytyvät konferenssissa kansainvälisille kumppaniehdokkaille. On todella inspiroivaa olla tekemässä ensimmäistä kertaa poikkitoimialaista tapahtumaa, jossa kaupataan täkäläisten brändien vahvuuksia”, kertoo tapahtuman vastaava tuottaja Kati Uusi-Rauva AGMAsta.

”AGMA on järjestänyt tapahtumia ja vientioperaatioita brändilisenssien ympärillä jo joitakin vuosia, mutta nyt olemme luomassa pohjaa brändilisenssoinnin klusterille Pohjoismaissa. On jännittävää nähdä, mihin se kehittyy”, innostuu Uusi-Rauva.

NBLM:ssä kohtaavat pohjoismaiset luovien- ja viihdealojen brändit, kansainväliset lisenssikumppanit, pohjoismaiset agentit sekä luovien alojen liiketoiminnan kehittäjätahot. Konferenssilippuja on myynnissä earlybird-hintaan 290e+alv vielä lokakuun loppuun saakka.

Tapahtuman pääyhteistyökumppaneita ovat Rovio ja Finlayson.

Lisätietoa, ohjelma ja liput: www.agma.fi/nblm